Reklamacje

 

Reklamacje

Jeżeli produkt z jakiegoś powodu okaże się wadliwy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki istnieje możliwość złożenia reklamacji.


W takim przypadku prosimy o:


1. Wysłanie do nas maila na adres: biuro@nowoczesnysport.pl


W treści maila prosimy o uwzględnienie:
numeru zamówienia
dokładnych zdjęć, które pokazują wadę produktu

Po analizie zdjęć, możliwe, że poprosimy o odesłanie do nas produktu.

2. Spakowanie przesyłki. 

Prosimy o zabezpieczenie produktu, aby nie uległy zniszczeniu podczas drogi powrotnej.

3. Wysłanie na nasz adres:

NOWOCZESNYSPORT.PL
ul. Dąbrowskiego 25
35-036 Rzeszów

Po otrzymaniu przesyłki, wyślemy emailem informację odnośnie przyjęcia reklamacji i dalszej procedurze. Staramy robić się to od razu, maksymalny czas wynosi 14 dni roboczych.
Jeżeli reklamacja zostanie uwzględniona, niezwłocznie wyślemy nowy produkt lub dokonamy zwrotu pieniędzy. 

Pozostałe informacje:
Reklamacji nie podelgają: naturalne zużywanie się produktu, uszkodzenia mechaniczne, odbarwienia, przemoczenia, wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu, różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl